Merhabalar heyecandan ellerim titriyor 😂 8 yasında bir oğlum vardı 14+2 günlük hamileyim.bugun 2li sonucu için hemşire bir arkadaşımla doktoruma gittik.tanısıyorlardı zaten arkadasım ayarlamış doktoru cinsiyeti söylemeyin diye bana da göstermiyor filan dedi hep moralim bozuldu meğer kağıda yazmış arkadaşıma vermiş ...akşam çay içelim diye çağırdı bir girdim eve heryer kız mı erkek mi yazıyor balonlar hediyeler ❤❤❤❤
Balonu eşimle patlattık ve kızzzzzz 😍🙏
RABBİM isteyen herkese nasip etsin bir oğlum vardı birde kız geliyor inşallah sağlıkla gelsin ❤🙏