Minnakkk1 Kızlar ben dün after 10 gebelık testını kullandım sonuc negatif adetime 5 gün var ama bende bel agrısı,gaz,kasılmalar ve hafif bulantı oluyo yaklasık bo bucuk haftadır son care tabıkı reglımı beklemek ama bu testlern yanılma payı oluyomuki acaba
Mimozaa00 Minnakkk1 daha erken olmus olabilir ama negatifsede daha kafani bu ay icin yorma canim.. onumuzdeki aylara odaklan.. Allah hayirlisini versin…
2cocuk1kediannesi Bulantılar biraz psikolojik olabilir. Çünkü gebelik bulantısı hormon artışının belli bir orana gelmesiyle başlıyor genelde 6. Haftalarda vs. (Tabi herkeste bu şekilde olacak diye bir şey yok ama genellikle geciktikten sonra yoğunlaşır) adete 3 gün kala bir daha yapın derim.