Busra3509 kız kardeşimde de panik atak ve migren var, gebelikte bir de tansiyon çıkmıştı. Bir şekilde geçiyor zaman Allah yardım ediyor, şimdi yeğenim 4 aylık oldu o yanaklarını görseniz oy tam ısırmalık. Sizin de geçecek inşallah yavrunuza kavuşunca ferahlık gelecek, inşallah rahatlıkla geçirirsiniz bu süreci🤗