Bugün kürtaj olalı 31 gün oldu ara ara karın ağrım oluyordu bugün daha fazlaydı ama gecer diye bekledim sonra akıntı hissettim baktım her zamankinden daha farklı kırmızı renkti tuvalete oturmamla 4 5 parça düştü ve kan boşaldı vajinanın kocaman oldugu hissettim parçalar düşerken neye uğradıgımı şaşırdım çok korktum şu an cok halsizim aynı durumu yaşayan var mı acaba