Kızlar benım bi kac saat önce kahverengı akıntım geldı bıraz 5+6 haftalıgım Hemen acıle geldık doktor baktı kalp atısını duyamadı alttan muayene ıstedı korktum yaptırmadım.Beta Hcg 27.000 lerde cıktı kalp atısı duyulmadı sızce normalmı suanda kan uyusmazlıgı ıgnesı vurcaklar basına boyle bı sey gelen varmı?