Snaaaa Merhaba, doktorum ikili tarama testinde bebeğimin %75 erkek olduğunu söyledi fakat dörtlü tarama testinde %99 kız olduğunu söyledi. Detaylı ultrosonda kız mı erkek mi olduğu net şekilde görülebilir mi? Bunu yaşayan oldu mu?.
Tuba18 Snaaaa bana da ikili testte %80 erkek dedi ayrıntılı ultrason da hiç dikkatli bakmadı ama %100 kız dedi bir daha gittiğimde yine kız dedi net kız galiba