urazaslan ben son 5 haftadır aynı öyleyim istesemde yapamıyorum ki kahvaltı bile uğraşmim zeytin peynir hazır şeyler yiyim dedim yatakdan kalkarken çok acıyo hareket ederken çok acıyo belime alıştım ama kasık kemiklerindeki ağrı beni mahvediyo yürüyemiyorum falan doktor bebek agırlaştı artık normal dedi üst kaburgalarımda aacıyo arada kemikler ayrıldıgı için bebek hareket ettiğinde degip sızlatır falan dedi baktıgında ayaklarıda tam ordaydı yaşarsan korkma