Kızlar 37+3 ten selamlar🙋🏻♀️ Şu ana kadar doktorum normal doğum demişti ama 3 gün önce gittiğimde bebeğin başı aşağıda ama durmuyor oynuyor dedi öyle olursa sezeryan dedi haftaya alttan muayene edeyim ona göre konusuruz dedi. Kafam karıstı ilk gebeliğim aslında su ana kadar hic düsünmemistim normal mi olur sezeryan mi diye ikisinden de korkuyorum açıkçası🥺 normal doğumu yapamam diyorum sezeryanı da bilmiyorum perşembe belli olacak. Hiçbir belirtim de yok sancı vs. doktorumda sordu ama yok dedim. Sadece vajinal akıntım var o da normalmiş. Acaba bu hafta gittiğimde yani 38 haftalıkken sezeryan olur mu? 😐 size doktorunuz doğumunuz hakkında ne söyledi?