Srd Merhabalar midem çok fazla bulanıyor bastırmak için ne gibi önerileriniz var sizler neler kullanıp geçirdiniz 🤦♀️
emoser Srd prilam kullanıyorum gece yatarken 2tane içiyorsun dr verdi tamamen hamilelere özel bir ilaç doktorunuza danışıp alabilrsiniz
Soe Srd doktorum dayan geçicek dedi ilaç vermek istemiyor ama ben daha ne kadar dayancam bilmiyorum 12. Haftada da geçmezse alcam artık ilaç
Merve2503 Srd benim de çok midem bulanıyordu sürekli açlık hissi sürekli mide bulantısı doktoruma söyledim prilam verdi eşim bile kokuyor gibi geliyordu çok rahatım şu an boşuna çekmeyin çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun
ikinciannelikseruveni Prilam kullaniyorum. Onceki hamileligimde 9 ay kustum ilac almamaya direndim. Bu defa iyi ki almisim bir zarari da yok (umarim). Ben gece 1 hap aliyorum sadece. O bile benim kadar kusan bulanti sorunu yasayani tutuyorsa 2 hap gereksiz olabilir