Anne12-3 Benimde kansızlığa bağlı düşen tansiyon sorunum var. 5.5 kan değerim 😬 Günde 400mg dan iki adet kan ilacı alıyorum. Çarpıntı ve nefes darlığına da sebep oluyor. 1 aydır verilen hapı kullanıyorum, salı günü depolarımda artma var mı diye tahlil yapılacak. Siz de kan ölçümü yaptırdınız mi? Bir de düşük tansiyon korkulacak bir durum değil dedi doktor, sürekli ve aşırı değilse. Yüksek tansiyon olması hayati sorunlara yol açar diyor..