35 haftalık hamileyim, göbeğimde hiç çatlak yok, tek bir kreme jele ya da yapa bağlı kalmadım, lieracla başladım hindistancevizi yapıyla devam ettim sonra johnsons baby yağı kullandım sonra da parmersın bir kremini, hepsini bol bol kullanıyorum hala tavsiye ediyorum