ozlemyas Kızlar cuma günü 19 haftalıkken tetanoz aşısı oldum ilk doz hala kolumu kıpırdatamıyorum normal mı ? Ve ne zaman geçer ?
Gamzgokce Evet canim normal ama ağrısı cok fena parol iç ve koluna buz koy ciddi anlamda rahatlatiyor