Sonunda biz de mezun olduk💃 normal de ayın 30 unda planlı sezeryanım vardı ama 26 sında zorunlu sezeryan oldum kızlar oğluşum tansiyondan dolayı beslenemiyormuş riske atmak istemedi doktor. 38+1 de sabah yatışım yapıldı. İçimde bir korku vardı acaba küvöze girer mi diye korku ile ameliyata alındım. Anestezi doktoru geldi belimde bir soğukluk hissedeceğimi acımayacağını sonrasında bacaklarımın soğuklukla uyuşacağını söyledi. İğne yapıldı hissetmedim hiç ve birden soğukluk oldu ama idrarı boşaltmak için sonda takılıyordu onu hissettiğimi söyledim imkansız dedi ve sana dürüst olacağım birazdan çekiştşrmeleri karnında bir el gezdiğini hissedeceksin dedi. Ama asla hissetmedim hatta yanımdaki hemşireye benimle konuşurmusun dikkatim dağılsın dedim tabi miden bukanıyorsa seruma ilaç yapım dedi hayır dedim birde baktım oğlum ağlıyor o an başladım ağlamaya 😪 ve asla çekiştşrme bastırma hiçbişey hissetmedim. Bol bol oğlumu gördüm ta ki 8 saat geçti bende bir ağrı anlatamam hayatımda böyle bişey yaşamadım ben ve eşimin artık elleri morarmıltı ben başka çocuk yapmam diye sayıklıyormuşum. Hemşire geldi kontrolleri yaptı beni giydirdi ve ilk yürüyüşü yaptırdı tansiyonumun düştüğünü bayılmak üzere olduğumu söyledim hemen oturtu beni ve ağrı kesici yaptı ara ara yürütmeye geldi. Ama tüm gece uyuyamadım oğluşum da pişik oldu o da uyumadı aslında hametan vardı ama hemşire kullanmayın dedi sabah karşı mecbur kullandık ve mışıl mışıl uyudu. Ama bir problem var kızlar benim sütüm damla dahi gelmiyor bugün eve çıktık sıcak duş ta aldım ama yok🤦♀️🤷♀️ hııı birde ameliyattan çıktıktan sonra kapıda birtek eşim vardı annem bile bebeğin arkasından çıkmıştı 🤣 neyse süt tavsiyelerinizi bekliyorum kızlar rabbim hepinize kolay doğum versin sezeryanın sonradan ağrısı çok oluyor ama 🤦♀️