Merhaba kızlar ben çok şükür mide ve boğaz yanmasından kurtuldum. Sizinlede kurtulma yöntemimi paylaşmak istiyorum…🤗
Öncelikle 26. Haftaya kadar acılar içinde mide ve boğaz yanması geçiriyordum ve bende reflü de var. Doktorumun verdiği rennie ve gaviscon hiç bir işe yaramadı. Sütler, ayranlar, soğuk sular bi kar etmedi. Bir gün benden önce doğum yapmış bir arkadaşımla karşılaştım dedim şikayetim mide yanması ve boğaz acısı. Kullandığım ilaçlarda bunlar ama çözüm etmiyorlar, bildiğin başka birşey var mı dedim. O da dedi ki ya beni doktorum ne içersen iç tek çözüm ekmeği hamuru ve baharatlı yemekleri kesmek olduğunu söyledi dedi. İnanır mısınız ciddiye almadım gülümsedim de. Sonra acılarım ağlayacak boyuta gelirken dedim ki amann ne olacak dediklerini yapayım ekmek hamur işi yemeyi veririm. 😅 Şuan 30 olmak üzereyim neredeyse 4 hafta içinde 5 kere gaviscon içtim o da arada ekmek yediğim için. 🙈 Kesinlikle ama kesinlikle şiddetle söylüyorum ekmeği, hamur işini ve baharatları azalttığınız zaman bu iş çözüme ulaşıyor. En azından ilaçlık yakma hissi vermiyor. Denemenizi tavsiye ediyorum. Süt, ayran ve yoğurtta bu süreçde sizi daha da rahatlatıyor. Şimdiden geçmiş olsun kızlar.☺️