Ben 2 aydır kol ağrısı çekiyorum neden. Olduğunu bilmiyorum doktora gittim hiçbir şey yapamayız sadece bi ağrı kesici verebiliriz dediler. Boyun fıtığı olabilir herşey olabilir ama hamile olduğum için neden olduğuna bakamadılar. Bende 26 haftalığım kol ağırsını hala çekiyorum yapacak bişey yok. Röntgen falan çektirmeyin derim