Canım acayip Nutella ve fındık ezmesi çekmesi acaba zararı varmıdır çok dikkat ederim yediklerimr evhamlıyım zaten içinde şeker var elbet zararı vardır ama benim merak ettiğim şu bakteri olayı toksoplazma falan bir şey diyorlar ya ondan çok korkuyorum bunlarda varmıdır