ogaran E bebekten baktık hoşuma gitti 6 kilo ve tek tuşa basınca katlanıyor taö yatıyor kullananız var mı memnun musunuz?
ogaran h snmzbs hayır konmuyor ama tam yatıyor zaten ben ilk 4 ay öok bebek arabası kullanamam şubat sonu gibi doğum gözüküyor yaza kadarda büyümüş olacak hamilton s1 modelini aldım
Tgcmrdg Bende ürünü inceledim çok beğenmiştim Şubat sonu Mart başı gibi benim de doğum görünüyor kullanıp memnun kalan varsa bende merak ediyorum travel sistem almak istemiyorum