Ebrulisss Bıçak saplanır gibi ağrıların olması aslında normal çünkü bebeğinle beraber rahminde büyüyor, bu bıçak saplanır tarzındaki ağrılar özellikle kalkarken, ani hareket yaparken, öksürüp hapşururken oluyorsa rahimin genişlemesine bağlı ağrıdır. Ama yinede ne olursa olsun doktorunuza danışmanızı öneririm. O sizin için en doğru şeyi söyler eminim, bende ilk aylarımda bulantıdan 5 kilo vermiştim 😔