Ayse1313 daha 2 gün önce gripten kurtuldum. Hele 2.gün ölüyorım sandım. Bütün gün yattım. En iyi tedavi yatmak diyorlar yanı dinlenmek. Sürekli ıhlamur içtim içine limon , tarçın koyarak. Kaynatırkende içine limon ve elime dilimi koydu Ve bal zencefil yaptı bir kaç kere eşim. Boğaz’ın için pastil veriyor doktorlar ama başka ilaç kesinlikle yasak. Serum taktırabilirsin içerisine parol koyuyorlarmış. Ama ben istemedim. Çünkü o an rahatlatmak için yapıyorlarmış. Geçirmiyor yanı. Boşuna ilaç almak istemedim bir sürelik rahatlık için. Birde sıcak tavuk yada et sulu çorba ve bol bol su iç. Çok geçmiş olsun şimdiden. Unutmadan , ateşinin çıkmamasına dikkat et. Grip bebeği etkilemiyor ama ateş etkiliyormuş.