Sevgili annelerim merhaba,
79 gün sonra bebişimiz gelecek. Artık odasını düzenlemeye geçtik. Her şey yıkandı paklandı. Baby nest ve emzirme yastığım kaldı bir tek. Makinede yıkasam olur mu acaba ?? İçi silikon ikisininde. Pamuk olmadığı için toplanma yapmaz diye düşünüyorum ama sizlere de danışmak istedim.💐🙏♥️