Selam az önce merdivenden 2 basamak popo üstü düştüm ayağım kaydı önce popo üstü düştüm merdivene kenarı tutundum ama bir iki basamak popo üstü kaymaya devam ettim cok korkuyorum bir şey olmuş mudur doktora gideyim mi yoksa doktora gitmek için ne gibi belirtilerim olması gerekir lütfen bilgilendirin beni