Gd1992 Kızlar resmlerımızden kolaj seklınde pano yaptırmak ıstıyorum bildıgınız sayfa var mı acaba ben bulamıyorum da ? Birde aylık cekım ıcın onerebilcegınız program var mı tlfndan ındırıp aylık cekım yapıcam da
E-v-A101 Canım kolajı. Ben instagramda yapıyorum ekran görüntüsünü alıyorum. Ay ay çekimi de gebelik için söylüyorsun galiba. Happy photos. Uygulaması var çok güzel. Onu indirebilirsin 🥰
E-v-A101 Gd1992 iyi maşallah. Sizlere Allah bağışlasın 🙏Bu dediğim uygulamaya bi bak istersen işime yarar diye düşünüyorum