babyme_ay Selam arkadaşlar 9+6 yım hafif kanamam oldu acile gittim. doktor usgde haftayı 8+4 olarak ölçtü ama ölçtüğü yerde bebek görünmüyor anlamadım. Biliyorum o bir uzman Dr. Biz onun kadar bilemeyiz tabiki Ama sizin de fikrinizi almak istedim. İçime sinmedi hafta içi tekrar gidicem. Siz de bakabilir misiniz benim gördüğüm bebek değil mi ? [url=https://hizliresim.com/wSVjji][img]https://i.hizliresim.com/wSVjji.jpg[/img][/url]
Denizin babyme_ay artıları yanlış koymuş yanlışlıkla canım bebek senin yeşille cızdıgın yerın arasında
Mom103 babyme_ay evet o + + isarelenen yerden yere kadarki bebeis. Sadece bazen ultrasonda resimi tam acik cekmiyorlar o yuzden. Ben 20 haftaligim gecen ultrasonda oyle bi çektiki resmi sonra o kadar kizdimki dogru duzgun cekmemis bile
babyme_ay Denizin yaa dimi bence de. Bir doktor arkadaşıma sordum o da benimle aynı fikirde. Dünden beri bebeğim geride kalmış siye üzülüyorum yaa bakan doktor da kadın doğum doktoru olunca o kadar üzüldüm ki gerçekten . Teşekkür ederim içim biraz daha rahatladı
babyme_ay Alinamoms 😊 kendi doktorum değil çok şükür. dün kanama olunca kadın doğum hastanesinin aciline gittik ordaki bi doktor. Gerçekten dünden beri ağlıyorum bebeğim gelişmemiş diye 😞 Çok sevindim şuan
Alinamoms babyme_ay hiç üzülme bazı doktorlar gerçekten nasıl doktor olmuş bilmiyorum ayrıca belli bir aya kadar böyle çıkması normal çünkü bebek çok küçük olduğu için tam ölçüm alınmıyor önemli olan son 3 ayki ölçümlermiş aklınızda olsun öyle bile olsa üzülmeyin yani
babyme_ay Şimdi yine geldim ağrım olduğu için bu sefer başka bi doktor var 9 haftalık dedi. Düne göre 6 gün daha büyük olarak ölçtü😅 kan ve idrar testi istedi bekliyorum bakalım .