Nbiyecbn26 Merhaba arkadaşlar hamileligim yarn 2.ay olucak hayırlısıyla kabızlık başladı bende ve basurumda var cok eskiden beri olan ve bir türlü geçmek bilmeyen kabız değildim ama yeni yeni olmaya başladım ne yapmam gerekir bunun için önerileriniz var mı acaba ?
Dilekyasar_21 Nbiyecbn26 geçmiş olsun canım, kuru kayısı sabahları ac karnına tüket, bol su iç, kuru incir falan da faydalı. İçebilirsen tabi 1 kasıkta zeytinyağı 🙈
Zezeeeyyldrm Nbiyecbn26 ben hamile degilim ama ilk hamileligimden dolayi bende de basur olustu normalde bagirsaklari hizli calisan ben gebelik alt ust etmisti hem kabizlik hem basur. Ama ben bi cozum buldum her sabah ac karna bir tatli kasigi zeytin yagi iciyorum birde bi diş sarimsak gerçekten cok işe yariyor tavsiye ederim.
1maviyol Ben yulaf ezmesi, süt, badem, ceviz, kuru kayısı karışımı tüketiyorum her gün o kadar faydasını gördüm ki, deneyebilirsiniz 😊