Kızlar merhaba yarın 39 olacağız inşallah en son geçen hafta 3 cm açıklık çok az sancı vardı düzensiz. Doktorum eve git sancı su bişry olmazsa haftaya gel dedi. Benim hiç belirtim yok sizce bu hafta da gitmesem mi 🤔 burada hep okuyorum sancı sıklaşana kadar gitmeyin boşuna alttan muayene edip suni veriyorlar diye 🤔 tecrübeli olanlar ne dersiniz 🤭