13 haftalık hamileyim yolunda gitmeyen hiç bir şey yoktu .. ara ara kasık ağrılarım oluyordu ama şiddetli bir şekilde değildi ciddiye almadım normal ara araydı doktorum da olabileceğini söylemişti sonra 2 gün önce lavaboya gittim bir ağrım olduğundan değil iç çamaşırım kan olmuştu parça parça dökülmüştü çok korktum . Bebeğim gayet sağlıklıydı kasılmalarım çok fazlaymış ama hissetmedim hiç birini .. şimdi sadece dinleniyorum . Eğer sizde bu durumu yaşadıysanız ultrason görüntüsü vardı duruşu bana garip geldi böyle durabiliyorlar mı