SevgiKndrms Arkadaşlar merhaba. 37haftalık hamileyim ve üç gündür aşırı bel ağrım var sanki her an adetim gelicekmiş gibi , ön kısmımda zonklama oluyor. Sizce normal mi yoksa doğum yakın mı 🤗
Mercimeginannesi-ozge SevgiKndrms canım bende 37+1 im bunlar bennde de oluyor ama nst girdim ckmadı sancı bıse beklemedeyim suan normal o yalancı sancılar büyük ihtimal
Seliminannesi23 SevgiKndrms gun sancısı cnm bunlar gunumuz yaklaşıyor 37+5 im bende cuma günü nişanım geldi duzensz sancılarım var beklemedyz halen ne gelen var ne giden saglıkla gelsnler inşAllah💙🤲🏻☺️