mavikelebek_ Pollymom canm benim rahim ağzı yetmezliğim olduğu için erken doğum riskim var o yüzden kullanıyorum
111 Bende kullanıyorum kahverengi akıntı sebebiyle plesanta aşagıdaymıs bi dr vajinadan kullan dedi dr değiştirdim ağızdan al akıntıyı tetikleyebilir dedi 4 gün iğne de verdi çok fazlalasınca vurursun diye sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah
Sed22-09 Pollymom canım bende tehlike yoktu çok şükür hiç kanamam olmadı ama ben tüp bebek yaptırdım o yüzden doktor her ihtimale karşı kullanmam gerektiğini söyledi birde 3 ay oksapar kan sulandırıcı iğne kullandım çok şükür şuan herşey yolunda
Pollymom Busramom54 sizinde lekelenmeniz ve düşük riskiniz mi vardı.sordunuzmu niye olurmuş bu risk pek çok kiside
Sed22-09 Nil-123 benim bildiğim kadarıyla ağızdan alınca yan etkileri oluyor o yüzden alttan alınması tavsiye ediliyor canım
Liila Pollymom progestan igne we kapsül olarak bende kullanmıştım. Progestan hatta iki kutudan fazla bitirmiştim vajinal olarak 200luktu benimkisi en yüksek dozu çok etkili ve sürekli waktinde kullanman gerekir saatlerine dikkat etmelisin hiç korkma panik olma 🌿
Astadavistabeybi Nil-123 doktorunuza sormanız daha doğru olur canım ben doktor ne dediyse öyle yaptım ilaç konusunu en iyi onlar bilir
Cansugurses Pollymom bende baya üzüldüm kuzum başımdan aşağı kaynar sular döküldü ikinci gebeliğim bnim ilki gayet güzel geçti buda böyle rabbim den herşey dua et doktorum gayet normal dedi herkesin başına gelecek Bi olay 4 hamilelikte 2 inde olabilir dedi sen ağır kaldırma dinlen 4 ayı doldur hayırlısı ile inşallah bişey olmaz üzme kendini iyi olucaz de ferah tut kendini.