Yeniden benim normalde de bel agrım olurdu hamileliğimde kaçıncı haftamda başladı hatırlamıyorum ama zaten regl sancısı gibi felan olmaya başlamıştım doktoruma sorduğumda kasılmalar oluyor dedim regl agrısı gibi oluyorum dedim eğer geçeiyorsa sorun yok takip et demişti
ben sadece doğum sancısı oldugunu ekstra olrak bıçak saplaması gibi bi ağrı hissettiğimde anladım yoksa bel ve regl sancısı gibi zaten oluyordu hep
inşallah sag salim kucagınıza almak nasip olsun inşallah 🙏