Gizemmmm Kizlar 38 haftaligim biraz once sari sümüksü bi akınti geldi . Doktora mesaj attim. Nişan olabilir sancin yoksa sıkıntı yapma dedi. Nisandan ne kadar sonra dogum baslar ki . Pazartesi sezaryen randevumuz var bebis bekler mi ki 😊❤