DilekDogan78 kızlar annemlere kalmaya geldim illa kuzu eti alalım ye diyorlar sizce yenir mi yoksa zararlı mıdır et yemekten korkuyorum
ftmlgz DilekDogan78 ben hamileliğin en başında pirzolasını alıp afiyetle yedim bişey olmadı gerçi sonradan et ürünlerinden tiksindim ama sen neden korkuyorsun canım
Beyzan DilekDogan78 neden korkasin sana bunu düşündüren ne et proteindir normalde de iyidir. Kuzu dana fark etmez iyi pişmiş et kan yapar. Sadece fazla miktarda ciğer yemek sakıncalı olabiliyor hepsi o. Bizler hamileyiz hasta değiliz diyette değiliz sağlıklı olan her şeyi mevsiminde ve taze taze tüketmeliyiz. Gerisi Allah’a kalmış
haziranin25i DilekDogan78 çok fazla yerseniz kolestrol tavan 🙄 bende hamileliğimin başından beri kuzu eti yiyorum 8.ayimizdayiz bir sorun olmadı 😇😇
Eminos123 DilekDogan78 ayy niye aorun olsun ailen miss gibi dusunmus gidip alip pisirecek onu mu yemeliyiz bunu yemesek mi abartmayin canim cok istedi iskembe corbasi bile ictim
DilekDogan78 ftmlgz köfte falan bende yiyemiyorum sarımsak kokusuna tahammül edemiyorum bari kuzu eti deniyim napiyim çok pisiririz☺️
Mlike Neden zararlı olsun anlamadım? Hiç öyle birsey duymadım, sakatat ve az pişmiş olmamak kaydı ile tabiki yenebilir ☺️
DilekDogan78 Eminos123 bende çok severim ama sakatat tarzı şeyler yemeyin diyolar napcagmi şaşırdım valla birde 11 sene sonra bulduk bebişi tüp bebek
[silindi] DilekDogan78 asıl Yemen gereken şey et balık süt ürünleri neyden korkuyon bulantıların başlamadan bol bol ye zaten canın istemiyo sonra vitamin ilaçlarına muhtaç oluyoruz
DilekDogan78 [silindi] süt pek içemiyorum bu ara yumurtanın beyazını sevmiyorum derdim çok kuzu etini denicem artık zorla bakalım ☺️
Myssr DilekDogan78 kuzu eti iyidir cunku buyukbas gibi hormon verip buyutemiyolar o yuzden de daha pahalidir ztn. Ben yedim 3 4 kere.
Eminos123 DilekDogan78 allah kucaginiza almayi nasip etsin bizler hasta degiliz sadece gebeyiz bebek bekliyoruz herseyden yerdim ben hic biseyden acaba bisey olur mu diye dusunmedim 3650 gram dogdu oglum bu hamileligimde biraz halsizlik mide bulantisi yasiyorum hayirlisi gececektir insallah
Ayssmom DilekDogan78 benim hamileliğimde yemediğim içmediğim bir zukkum kaldı öyle diyim😂 çokta kasmamak lazım canın istiyorsa yersin hem et faydalı neye yemeyesin 💓
DilekDogan78 Eminos123 amin sağol canım cümlemizin inşallah ☺️ doğru haklısın sakınan göze çöp batar derler aslında.. sevebilirsem yicem denicem bakalım ☺️
haziranin25i Banubaytok tüketilmemesi gerek diye biliyorum. Ben evde mandalina portakal suyunu sıkıp öyle içiyorum 🤗
Liila DilekDogan78 elbette yiyebilirsin sakatat ve ciğer haricinde iyi pişmiş olarak yedigin her et proteindir diyetisyen eşliğinde başlamıştım hamileliğime we aksam menüm et köfte balık ws di uzunca bi dönem yaninda tabiki bol yesillikli yağsız bir salata 🥰🌸