Barbo Kızlar ben 10 gün önce tepecikte nifty testi yaptırdım. Doktorum istedi. Sonuç sayfasını tepecik lab bakınca böyle sonucu olan bi gelişiniz bulunmamaktadır yazıyor. Yaptıranlar var mı hangi sayfadan bakılacak sonuca delirdim ama bulamıyorum