Kızlar bebegımın hareketlerını tam kaşıklarımda vajınamın üstünde hıssedıyorum 22. Haftadayız normal mi sizce. Bu haftalarda asagıda hısseden varmı korkuyorum Dr a sordum daha çok yenı hıssedıyorsun büyükçe yıkarsa hıssedeceksın dedı ama basına gelen varmı tüp bebekle 4 sene sonra oldu çok korkuyorum