Sahnur Arkadaşlar merhaba bebeğim 23+2 çok hareketli ilk bebeğim karnımdan dokununca hissediliyor hiç durmuyor sürekli hareket halinde irkiliyorum bazen normal mi acaba sizde de oluyomu😯çok mu yaramaz anlayamadim🤔
Goncikim Sahnur normal annesi normal 😍tadını çıkar ❤️Daha güzelleri ilerleyen haftalarda büyüdükçe karnından doğru gözlerinle göreceksin 🧿🤲🥰
Tugce11 Sahnur benim kızım da çok hareketli 25 haftalığız gece gündüz hiç durmuyor hiç uyumuyor mu bu çocuk anlamıyorum 😂
Mertimm Sahnur Benimde öyle vallahi ilk gebeliğine göre .. Galiba cokkk yaramaz bir erkek çocuğu gelecek ☺️🤲🏻
Kvsr-klm Goncikim /22 haftalık benımde ama ben. Net hissedemıyorum arada bıseyler pıt pıt edıyo damar atması gıbı işim boşmuş gibi hala
Yelizimmmm3447 26+2yim oğluşum o kadarda haraketli değil gün içinde ediyor haraket tabiki ama uykuyuda seviyor anlaşılan 😂
Baharhnm Sahnur Kız maşallah de 🧿 Benim oğlum da öyle ne ara uyuyor uyanıyor bilmiyorum hep bi hareket halinde maşallah 🧿😂
H-melek Sahnur yaramaz deme üzülür:) hareketli de😀 ne güzel gücü yerinde, eli ayağı sağlıklı ki hareket ediyor mutlu olun😍
Irmakkk01 Sahnur Çok normal ben 34+0 oldum artık elim karnimda uykuya dalıyorum çok hareketli maşallah bana terapi oluyor çok alıştım doğunca boşluğa düşerim sanırım çok başka hamilelik tadını çıkarmaya çalışın iyi yanlarının kötü yanlara da sabır deyip geçin 🥺🥰🤗
Habibeee Sahnur ilk gebeliğimde kızım fazla hareketli değildi ama şuan uykuya düşkün şimdi 2 hamileyim 23 haftalık çok hareketli maşallah buda kesin uykuyu sevmez gibime geliyor😂😂