Eslemoyku Kızlar 9 haftalık hamileyim. Ve sol kasığımda bi ağrı var kramp gibi mi desem bilmiyorum ama agrısı baya kötu. Duunden beri devam ediyor ara sıra geçiyor sadece. Başına gelen varmı ? Nedendir bilen varmı ? Yardımcı olur musunuz 😕
Kaderimm Eslemoyku tatlım doktoruna ulaşma şansın varsa ona sorman en mantıklısı tabiki gebeliğin ilk zamanlarında kasıkta ağrı olabiliyor bebek yerlesmesi bebeğin tutunmasi gibi ama en doğru sonucu doktorun söyler
Pelinbyrktrlr Eslemoyku Ben 6.haftadayım bana da arada kramp giriyor. Doktoruma sormuştum uterus büyüdüğü için oluyor demişti. Ama senin dediğin gibi dayanılmayacak derecede şiddetli değil. Eğer çok kötü ağrıyorsa doktorunla bir görüş istersen o en doğru bilgiyi verir
Eslemoyku Kaderimm bende baktım internetten falan hep bebek büyümesi yerleşmes falan diyor size de sormak istedim