Merhaba güzel anneler🥰 38 haftadayım ve artık çok sabırsızlanıyorum, bir an önce bebeğimin gelmesini istiyorum😭 Normal doğum yapmak istiyorum doktorum bebeğin kafasının aşağıda olduğunu söyledi ancak serviks yukarıda uzun😪 Doğumun başlaması için ne yapa bilirim? İnternetde araşdırdım yürüyüş falan bitki çayları falan yazılmışdı. Bu arada ilk hamileliyim erkek😇❤️