aysesurucu şarküteri konusu cok tartismalo. Kimisi diyor ben iyice pisirdim yedim bisey olmadi. Kimisi diyor toxoplazma bulasabilir. Ben o yuzden degil ama internette bir makale okudum şarküteri ürünleri bebegin beyin gelisimini olumsuz etkiliyor diye vakti zamaninda, dogrulugunu bilmiyorum ama içime sinmedigi icin yemiyorum. En dogrusu doktorunuza sormaniz.