mirac_le eliptigi bi sorun ama yuruyus yapmak hamilelik icin en guzeli,konforlu ve risksiz. Hic bulanmadim, kusmadim. 28 haftada 5 kg aldik, hergun salatayla, corbayla gecirmedim, kendimi kilo icin kahretmedim ama dengede gittim. Baslangic kilom cok dusuk degildi tabi halihazird ama obezite hastasi da degildim tabi, 42 beden saglikli bir vucudum vardi. Zayif basladiysaniz zaten bi miktar almaniz bekleniyor doktorlar tarafindan genelde. Yag dokusu, bebege giden olusumlar falan. Cok zayif olup, cok takintili olup bebegi beslenemeden hasarlarla dogan insanlar oldu cevremde. Mesele takinti yapmamak, dengeli ve duzgun beslenmek. Az yemek, surekli dusunmek biraz hastalikli bir ruh hali olur ve hic gerek yok. Hamilelik faktorlerine de hic takilmayin, saglikli giden bi surec varsa gayet guzel bisey ben hicbir hamilelik etkisini yasamadim, su an sadece fiziki olarak gobegim buyudu artik hamileymisim gibi gorunmeye basladim ne his ne hastalik cok sukur hicbir hali olmadi bende