Bdp ama sezeryan olmak istiyotum canım takvime göre hareket ediyorum çünkü farklı sebeblerim var rahim ağzım dikili Erken Doğum riskim var doktorum tam tarih vermesi lazım ama bişeyler ters giderse 35de alırım dedi 3hafta var inşallah sonundan kadar giderim bebeğim dahada gelişsin