Gulsah33 bebek ilk 3 ay annenin kanından beslenir o yüzden sakin olun, benimde bulantılarım çoktu sabah akşam vardı, prilam dr kullan dedi Doktorum, yataktan kalkmadan önce çubuk kraker yiyordum yada beyaz nohut sonra kalkıyordum, çorba Peynir ekmek ile beslendim kuruyemiş yedim mandalina ekşi ekşi yedim iyi geldi, sık sık ufak öğünler yaparsan daha iyi olur çok şükür geçiyor bugünlerde, çünkü bende geçmicek diye düşünüyordum ama geçiyormuş 😊😊