Küçükken bende geçirdim. O kadar zor geçirdim ki ağlıyordum ağrısından. Tabi koca karı ilacı yaptı annem birinden duymuş. Soğanı kavurdu içine beyaz sabun rendeledi karıştırdı şişen yere koydu tabi ben ağla ağla bı hal oldum ama sonra geçti. Eskidendi bunlar bence doktora başvurmak gerekir 😅