Guleyimmi agliyayim mi bilemedim 5 ay sonrs yeniden buradayim. 5 ay once bir oglum oldu 2 senenin sonunda dogan kucuk mucizem oncesinde bir oglumu kaybetmistim 4 aylikken anne karninda, oyuzden sabirsiz bir okadarda korku ve endiseyle gecen hamileligim 5 ay once mutlu sonla taçlanmıştı. Ikinci cocugu yapmayi istiyordum ama bir 5 6 ay sonra cocugum 10 aylik olumca dusunuyordum boylelikle ilk bebegim 1 bucuk yasinda olacakti kendi kendime boyle bir plan yapmistim😅 gecen ay yumurtlama gunumun olmadigi gunlerde korumasiz iliski oldu ama onemli gunlerde hep korunduk. Bu ay adet olmadim oylesine test yapayim imkansiz bisey felan diyerek bir test aldim. Yaptim ve aninda ikinci cizgi cikti. Sezaryenli oldugum icin korktum agladim bebegim kucuk , ben nasil basedecegim diye. Sonra hemsiremizin yanina gittim. Sezaryen yerini sorun etme bebis dogana kadar 1 sene 1 ay olmus olacak sorun olmaz ddi. Sonra zaten ikinciyi istiyordum, ha 5 ay once ha sonra diyerek kendimi telkin edip bu duruma kendimi alistirdim. Ptsi kan verecegim. Isin tuhaf tarafi cevremde aylardi cocuk denemesi yapan kisi varken ben hamile oldum. Yeniden burada olmak, ayni heycanlari yasamak cok guzel , cok mutluyum saglikla gel bebegim 🙏💜🌸😊🌼