Ben de 20 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Ilk 3 ay çok bulantim oldu. Sonra ilaçla falan yavas yavaş normale döndü. Ben yaşım nedeniyle sanırım biraz zor bi hamilelik geçiriyorum. Son 1 aydır uyku sorunum var, sırt ve bel ağrılarım oluyor. Ve hep bir kaygı hali ya bisey olursa ya erken doğum olursa diye..Hep dua ediyorum rabbim zamanında sağ sağlim kavuştursun yavrularımızı insallah🙏🙏🙏