egesmom Hanımlar haşlanmış yumurta sulu yenince rafadan tarzı zararlı mı acaba ben genelde o şekilde tükettim hep 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Şimdi bir yerde okudum da öyle dank etti kafama. Bilgisi olan doktoruna sormuş olan varsa yazabilir mi??
iremgun egesmom et, yumurta gibi şeylerin çok pişmesi lazım. Çiğ kaldığında normalde etkilemeyen şeyler hamilelikte toksoplazma yapabiliyor. Çiğ tüketmemeye çalışın😊
Nanelisekerr Ya genelde hamileyken iyi pişmiş olarak tüketin deniyor. Olası bir enfeksiyona karsı. Ben de normalde kayısı kıvamı yerdim o yğzden artık tam pişiriyorum.
egesmom Nanelisekerr haftalardır ara ara az pişmiş tükettim umarım başıma iş açmaz doktoruma bi danışayım😔