deletedmom33 yarın sabah başlayabilirsin. Demir ilacını ihmal etme ben çok düzenli kullandım 3.kutumu yarıladım yapım müsait olduğu için kan değerim 9.5 oldu düştü. İhmal etmemende fayda var. İlacı kullanmasam ne halde olcaktım allah bilir. Düzenli aksatmadan kullan aynı saatte alman şart değil yeterki hergün al