Merhaba ben hamileliğimi yeni öğrendim ve henüz çok küçük :) normalde astım ve alerjim bulunuyordu. Doktor hamileliğimden dolayı alerji ilacımı bırakmamı istedi. Ben ilacı bıraktıktan sonra nefesim daralır diye düşünürken feci şekilde vucudumda kaşıntı başladı. O kadar kötü bir kaşıntıki anlatamam. İnternetten hamilelik kaşıntısı okudum ama daha çok hamileliğin sonunda oluyormuş. Bende başında oldu. Böyle bir durum yaşayan başka biri var mı ?