Damlahtp Kızlar merhaba 23 haftalık gebeyim dün sol kasığıma ince ince bir ağrı girdi dünden beride çok sızlıyor ağrı değilde batma şekilde acaba nedendir ki sağ tarafımda hiç bişey yok
Damlahtp Kvsr-klm acaba neden oluyor benimde öyle sızım sızım sızlıyor hareket ettiğimde birde bebeği daha aşağıda hissediyormusunız doktora gitmeme daha üç gün var birden oldu bi deişik oldum 🤷🏼♀️