Merhaba,
Gebeliğimin 32. haftasındayım, gündüz hiçbir şey yokken tişörtümün ıslandığını farkettim, iki göğüs ucumu da şöyle bir sıkmamla beraber ikisinden de koyu sarı renkte sıvı fışkırdı. Sizce bu normal mi?
Forumlarda okuyorum hep normalde doğumdan sonra gelmesi gerekiyor hatta sezaryen ile doğum yapan kadınlar süt gelmesi için 1-2 gün uğraşıyorlar diye biliyorum. Sizce bu normal mi? Daha önce duydunuz mu hiç böyle bir şey?
Teşekkür ederim şimdiden.