umaydurununannesi babymom16 onu ben 7. Haftaya kadar cektım doktor tutunmaya calısıyor ondan oluyo demıstı hala da ara ara kramp seklınde gelıyo
Baybymucize babymom16 çizgi silik bile olsa hamilesin çünkü daha yeni gebeliğim haftaya bir daha yap kıpkırmızı olur
Gulisikkeskin babymom16 benimde aynı şekilde olmuştubi kan tahlili verin ben 3tane yaptım 3üde silik çıkmıştı gebe olabilirsiniz