Betulshn 35 haftalık hamileyim doğuma fazla bir süre kalmadı fakat hala karar verebilmiş değilim. Oğluma oda takımı aldık ve ayrı bir oda kurduk ama bir süre yanımızda yatması için ekstra olarak beşik tarzı mı yoksa park yatak şeklinde bir şey mi alsam karar veremedim ? Hangisi daha kullanışlı sizce ?
svmm Betulshn ben çevremden çok araştırdım park yatak aldım daha kullanışlı 4-5 yaşa kadar kullanılıyor anne yanı olabilenleri de var
Mommy_006 Betulshn park yatak alırsan şehir dısına gitme durumunda yanında tasıyabilirsin mesela, 60×120 alırsan odadan odaya tasıyabilirsin kapılardan sığar… pratik oluo
mrs_elisah Park yatak daha kullanışlı canım. Hafif, uzun süre kullanım, odadan odaya kolayca taşıma, kolay kurup kolay toplanma. Ben prego cosmos vip modelini aldım. Ama yoyko 7 in 1ve prego miami veya prego maxima da anne yanı oluyor
sue92 Ben joie kubbie aldım. Anne yanı olarak da kullanılabiliyo. Siyah rengi hariç sanırım o anne yanı olamıyo.
tuliny Beşik de kullandım ama park yatak çok iyi zaten beşik en fazla 5-6 ay kullanılıyor direkt park yatağa geçtik hem çok geniş rahat ediyor hem de çok hafif